Primul meu widget pentru Nokia N97

Nu am  publicat de ceva vreme, dar acum vreau să mă laud cu ceva ce am creat în urmă cu câteva minute:

Este un widget creat pentru ovistore, un fel de magazin de unde se pot descărca diferite progrămele pentru telefoanele Nokia mai performante precum Nokia N97,  telefon pe care intenţionez să îl câştig, măcar şi pentru faptul că are cameră foto digitală încorporată, pe care în prezent eu nu o deţin, fiindcă nu pot să îi spun unei camere webcam de la un laptop Acer Aspire, acea cameră având o sensibilitate mare la lumină, iar pozele ies bine doar dacă este mai întuneric, iar apoi rezoluţia şi claritatea sunt la un nivel foarte scăzut.

Dacă vreţi să votaţi, sau să copiaţi codul pentru încorporarea widgetului mai sus prezent accesaţi linkul acesta.

Numai bine…

2 gânduri despre „Primul meu widget pentru Nokia N97

  1. Alter Ego Blog spune:

    Slabut, slabut… oricum desemnarea castigatorilor nu tine de numarul de voturi, afisari sa numarul de incorporari…. ci totul tine de subiectivitatea unui juriu 🙂

    • blogataru spune:

      Stii, totusi este primul meu widget creat, asa ca ce ai fi vrut sa creez, un Picasso?
      Sau ai fi vrut ca widgetul sa aiba subiect blogul tau?
      Nu tin neaparat ca sa il castig din prima, ci doresc sa perseverez, iar juriul, dupa parerea mea poate sa aleaga ce vrea el, nu?
      Fiindca incercarea moarte n-are…

Lasă un răspuns

