Îmi doresc un telefon plin de magie

O dorinţă mă îndeamnă spre a visa posibilitatea de a avea un telefon cu care MAGIA e posibilă. Dar, a apărut  HTC Magic, şi precum îi spune numele, poate face minuni.

Motive pentru a-l dori sunt multe, acestea fiind scrise mai jos.

Unul dintre atuuri e OS-ul Google Android. Am putut testa acest OS acum 2 săptămâni pe un laptop, de pe un Live CD, optimizat pentru PC. Felul în care e construit sistemul de operare e OK. Deşi nu era complet funcţional, m-am îndrăgostit de manevrabilitatea lui, făcându-mă să doresc mult acest telefon.

Un alt lucru ispititor e camera, ce ar ajuta la dezvoltarea blogului, eu nedeţinând un aparat foto/video cu care aş fotografia/filma lucruri inedite întâlnite, după care să le urc pe blog (fotografiile) sau pe contul de YouTube (filmările).Apoi, camera m-ar ajuta să ţin pe mai departe clipele frumoase trăite, fotografiind sau filmând.

image

Vorbind de blog, ca să fiu la zi cu părerile primite, faptul că Magic are posibilitatea de a citi mailurile primite pe GMail e exact ce îmi doresc, părerile primindu-le la adresa de GMail.

Spuneam că pot să filmez cu telefonul, apoi pot să urc acel clip pe YouTube. Clipul se poate urca şi de pe Magic. De pe acest telefon se pot şi urmări clipuri de pe site.

Îmi place că acest telefon are dotările cu care ar trebui dotat un telefon considerat gadget, ele fiind: browser, radio FM, Java, player, MMS, Touchscreen, GPS, Bluetooth, WiFi, 3G, HSDPA, GPRS, 512 MB ROM, 192 MB RAM, Micro-SD.

Despre partea de hardware a telefonului fac o autoironie, fiindcă cei 192 MB RAM sunt mai mulţi decât din primul meu PC, adică 128 MB RAM.

Mă bucur că cei de la gadgeteer.ro şi Vodafone dau ca premiu un astfel de gadget, site-ul meritându-şi numele.

Post scris pentru concursul “Imi doresc un HTC Magic”, organizat de Gadgeteer.ro si Vodafone Romania.

Lasă un comentariu